are you the hero of my dream?


Åh, det finns nog ingen musik som jag få mig på bättre humör än alla Mamma Mia låtar!
Tur att det är mörkt så inte alltför många lägger märke till min fina mimik :-)

Idag är det ju dags att tända första ljuset med, mysmyyys! Blev en sväng på stan med min käre kusin. Kikade såklart på Louise, fina tjejen där! Hann med en fika och sedan yrade vi runt på stan. Hade tänkt hitta julklappar till Thea & Marlene, men no no. Felicia har en stressad själ. Så halv tre befann vi oss hos farmor, lussebak på g, vilket innebar lussekatter och pepparkakor, mysigt men.. pepparkakor blir nog aldrig gott när man gör dom själv, usch! Förresten, farmor är riktigt fräck. Några av pepparkakorna lutade för vi tränge ihop ganska många på en plåt.
" Neej ni får inte lägga upp dom på kanten av plåten.. se här... dom är vikta.. som dom här missfostren" HAHA, gumman kallade våra pepparkakor för missfoster!
 
Körde förresten hem från Felicia.. såg du hur proffsigt jag backade ? ;-)

Jajaa, kul och mysig första advent i alla fall! Nu är det inte långt kvar till julafton och lov.
Möcket bra!

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahaha, det gick väldigt slowly när du backade, det tog sånn tod så rasmus hann rymma medans jag stog i dörren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback