you got a nasty habit called rock n roll


ha ha ha ha staay the niiiight !

and one two three four I want more.


Lördag idag, skönt. Har mestadels tagit det lugnt som vanligt, har inte haft något att plugga heller, så det har varit alldeles underbart. Tog en fet promenad med Stefan innan jag hängde med när han körde lite bil. Oh so dukti kille ;-)

Sen gick jag till mormor och hälsade på en sväng. Skönt väder har det varit i alla fall!

Igår var jag sjuk tror jag, så ont i huvudet och ipren hjälpte inte heller. Så när jag var hos farmor efter skolan så tyckte hon att jag skulle ta igen mig lite, så vi la oss och läste en stund. Slutade med att båda somnade. Skönt att sova, blir faktiskt mycket piggare sen, även om jag bara sov 15-20 min. Senare på kvällen smugglades pipan ut, så jag och Emma begav oss till Christophe där vi tog det piano och så. Sedan somnade jag med min bästa :-)

Snart ska jag till Stefan och kolla på Melodifestivalen. Har inga höga förväntningar, men det är ju faktiskt final så ska se lite + att han måste ju få se på lilla Amy.

ha en goodie kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback