sundaaaay

 
Perelli vann. tjaa. Är ju inte helt insatt, men att. Låten var helt ok. Alla låtar blir ju bättre med tiden när radion har tjatat sönder dom. Haha, min partner var dock helt bedrövad över Amys opopularitet. HÄHÄ!

Shit, sen var vi ute och sprang imorse med, hurtigt värre. Bytte liksom promenaden mot en joggingtur. Höll på att bli min död.

Nu ska jag snart äta, inväntar endast mami, sen blir det promenad med fillepille. Ska bli trevlans, hon åker snart away from me. . . Hörde även att det vankas torsby besök till helgen, " men du kan ju stanna hemma " oh, generöst tänkte jag. Men nanaa, blir inte så lyckat ändå när ungefär halva stadens befolkning åker bort från mig. :(

Tänkte på något väldigt intressant ämne (enligt mig) när jag cyklade hem, riktigt smart tyckte jag.
Men sen är ju minnet som det är. typ, Gone going ibland. Får klura vidare på det.. hoho.

Hoppas eder helg har varit tillfredställande.

Time to kääääääääääk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback