så säg det och få det gjort.

mm, i feel good!.
Håkans nya spelas, lättar upp mitt sinne så fort.
Örongodis.

Annars så åt jag nyss mammas hembakta bröd & drack äpple/kanel té. Det var gott, för er som vill veta.
En perfekt avslutning på denna jobbiga dag. Började 9,15, gick ifrån skolan 13,30. Var på " övningskörnings-kurs ".
Kom inte därifrån förrens halv sex. Då passade jag på att fixa syntestet på optikhuset eftersom jag har linseeeer.
Var hemma klockan sex. Kastade i mig mat, vilade mitt onda huvud & sedan steppade jag. Var helt.. trött, jag vet inte, men liksom, hade inga krafter alls. Jag var MATT helt enkelt. :-(

Nu sitter jag här och längtar efter sängen något så oerhöööört.
Ska snart göra den sällskap, vill jag lova. Måste dock fixa lite saker innan.
Typ, något som har koppling till skolan, tyvärr.

Imorn hoppas jag på lugn dag, ska springa med kidsen med ioförsig.
Har mini sovmorgon som jag gillar & håltimmen ska spenderas med min vän innan hon åker hem :(

På onsdag ska jag ta sista hepatit sprutan. Usch, känns som jag tar sprutor varje vecka nu.
Fifan, kommer sluta som narkoman om jag fortsätter i den här takten ?!


Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam.
Jag hatar att jag älskar dig. Jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback