rainy day woman

trevlig söndag ?

nje, inte riktigt i min mening i alla fall.
Regnet öser ner, började när vi hade halva promenaden kvar till Stefan. Helt genomblöta kom vi hem till honom,
jag drog ihop mina grejjer och cyklade hem i detta ljuvliga väder.

Nu sitter jag här. Ska köra igång med plugget så småningom, men att. naje.

Igår var det riktigt mysigt.
Kom till Fredrika vid fyra eller nånting, då fikade vi, pratade strunt sen så sminkade hon mig, haha!
Ja, vi bara gjorde ingenting typ, handlade lite på coop. Sen kom Emma & Emma, då började vi med maten, åt lite och sen droppade Felicia in. Blev sjukt sugna på något sött, coop igen & införskaffade glass & choklad.
 SNYGGT! hihi! Sen åkte vi upp till Robin, kollade nån skum film. Kände dock att ögonen svek mig efter ett tag, så ringde my man och sen åkte vi hem till honom. Jag satt på pakethållaren. Aldrig mer. HAHA!

Hoppas ni  har haft en trevlig helg.
Det har jag haft i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback