my hero

hoppla!

Vaknar ännu en dag med solskeeen. Absolut underbart.
Ännu roligare när Stefan rent utav flyger upp för att dra ner persiennerna.
Huhu, du räddade mig ? Från bilen ? ICKE ! :P

jaja, har sådan äcklig träningsvärk. Var ingen stepp igår, blev styrka/kondition med A-C, hon är galet vältränat.
Ujjamejjen. Somnade gott inatt vill jag lova. Gick runt hela stan med, från strand, stan, Maxi, hem. Lunchade med Lembit, HAHA!. Till hamnen. Hem efter det. Huh. Såg Green street Holigans igår med, rätt så väldigt hemsk enligt mig. Fick kompensera det sorgliga slutet med att kika på Hey Baberiba! Det var bättre sen.

Nu väntar jag  på att farmor ska komma hit. Vankas våfflor. Hm, hittade två par pumps hemma hos mormor med. Dom fick så snällt hänga med hem. Om dom blir använda får tiden utvisa, men dom var lattjo.

Mamma var tydligen sugen på att springa (?!!) ikväll. Får se om jag orkar röra på mig, är riktigt sugen på att slänga ihop en morotskaka. muuuumms. Har aldrig gjort det förr. Spännande. Så att säga ;-)

Saknar Fille, Emma & Freddie. Blev glad när jag fick sms från fille. Hon var tydligen på samma hotell som lillkillen & min morbror. Fått gulligull mms från dom. När han sover så sött :-)

au revoir !

Kommentarer
Postat av: Felicia

jag vill se er springa ihop! jag har traffat filip & dom :P haha, busar som fan ala sma

2008-03-29 @ 11:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback