menjaårkaaaarjuentemer

usch usch.

Nu känner jag mig skapligt mätt på frenchen.
Pluggade en del efter l'école eftersom att Stefan var skapligt utsliten och låg och snusade i min säng ca en timma.
Fick en del gjort i alla fall. Efter min hink kaffe. Var rätt sleten jag med, usch. Skönt med helg nu i alla fall!

Men, sen tog vi promenad till environiq. Var på " möte ". Blev inte mycket klokare av det och så. Men att.
Sen köpte vi chuklad som vi moffade i oss. Hem till mig, åt mat och myste.

ehm, nu ska jag väl plugga, men som sagt. Orkar inte det.

Bra grejjer nu i alla fall:
- Jag är ovanligt pigg på mornarna, tackar vi vårsolen för!
- Vårsolen gör mig mkt happy.
- Att Fredrika kommer hem till helgen gör mig ännu mer happy.
- Jag ska snart sova. Skönt

/ Chatrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback