lördag


Sitter med min biologibok och sörjer att my man har lämnat mig.
Men, lika bra ändå. Man ska ju göra lite nyttigt med. Som att plugga.
Usch. Men, vet ju hur Lars prov är. Lika bra att börja i tid.

Igår träffade jag inte Fredrika som det var tänkt, stackarn blev sjuk. Lät riktigt krasslig imorse med när jag ringde.
usch usch. Ska ju träffa alla tjejer tonight istället. Men, kollade på Good Luck Chuck hemma hos Stefan igår, rätt kul faktiskt. Mest sjuk, men ändå !
Sen åkte vi hem hit och kollade på en av den bästa filmen jag vet :
Lejonkungen

Ljuuuvligt !
Var riktigt längesen jag såg den med, varit borttappad ett bra tag !

Nej, back to the biology and then a trip to granny maybe.

image144

Kommentarer
Postat av: maliin

lycka till med pluggningen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback