keep each-other warm as long as there's love

Så typiskt att det skulle regna när jag hade tagit jackan, den tunnare modellen till skolan. Regn hem till mig. Sen slutade det. Haha.

Igår var Johanna & jag ute och sprang med klagomuren kändes det som.
Alltså, var är det med dom, tål barn ingenting nuförtiden ?!
" på vår tid..." nej, men blir så irriterad, varför ens träna om man bara ska gnälla ? Det är ju liksom frivilligt!

Jaja, efter min tour de strand på cykeln på 10 minuter igår var jag framme hos min bäbhy. Han kunde inte möta mig :( " neeej, jag har en kaka i ugnen " Smäskigt, fick kladdkaka när jag kom dit. + stå ut med fotboll. Men fick i alla fall en del pluggning gjort ! Très duktigt av moi!

Om exakt 48 minuter ska jag ta spruta. HUH. Avstår steppen sen, vill ju inte spruta ut hepatit på the rest menar jag.. Har planerat lill-lördag. Vi tänker unne oss godis och mys. HAAHA, vi ska det. Ska vi.

gard, bara känner hur det kryper i skinnet på mig...
sticket & det värsta när dom trycker in det. nej usch. Det positiva är att jag inte behöver vaxinera mig för hepatit på 25 år nu. yippaaaaaaaaaaaayh

time to lugna ner sig inför the big stick.

ciao!


Kommentarer
Postat av: felicia

hahahhahaha kaka i ugnen :P liverpool vann så han blev väl happy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback