je suis

trööööööööööööööööött !!!

Fast imorse var det inga problem att gå upp, chockad. Kände nog på mig att det var solsken. :-)
Annat var det för vissa andra, skrek som en stucken gris när jag drog upp rullgardninen ! HÄHH

Men, skönt att gå till skolan, med solen i ögonen & allt!
Dock inte lika kul att vara instängd i skolan, men fick stå ut.
Fick tillbaka matteprovet med, uuusch säger jag bara, illa illa!
Men, nu är dansen i alla fall mycket roligare än innan, helt sjuk(t) / kul dans kommer det bli ;-)

Nu ska jag skriva klart franskan en gång för alla, sen försöka mig på kemi & matte.
Inget vidare, men ikväll är det step, ska bli skönt att träna igen efter helgen!

au revoir !

Kommentarer
Postat av: Felicia

vi ses på steppen ;)

Postat av: Louise

haha japp har vi, märks de? ;)

2008-03-03 @ 23:34:39
URL: http://evalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback