je lirai, tu liras, il lira, nous lirons, vous lirez, ils liront

jepp.
 Känner mig smått som ett psykfall när jag sitter och rabblar franska verb.
Tungan vill liksom inte hänga med på alla rrrrrrrrrrr efter ett tag. Så blir mer,
rilai, rilas.. usch ! Ser inte fram emot provet på fredag vill jag lova. Inget vidare smart att börja plugga 2 dagar innan heller. Men, som tur är så blir det snart påsklov, hallelujah !

Började i alla fall sent idag, uppgång 8,30. Sen kom Stefan hit timmen senare, vi teade lite och kikade på tv innan jag började. Skön dag med tre lektioner.

Samma sak imorgon. Eller ja, fyra då. Lapppppen får vi ju inte glömma ;-)

Hann äntligen prata med Freddie förut, trevlans. I helgen blir det mys & kul!

back to génial.

" Rira bien qui rira le dernier "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback