jag bor i skogen...

Glad påsk allesammans!

Sitter i Andrées rum för tillfället. Dom kollar på nån konsig western film. När den är slut ska vi se på nån film vi hyrde, blir bra.

Annars så är det totalt svinkallt här. Dock inte så mycket snö som jag trodde.
Ehm, har varit och sett "Kulturbygden i Torsby". Tre olika "gallerier/ateljéer"
Spännande, minst sagt ;-) Mitt ute i skogen, nån slags konst-påsk-helg nu förstår ni.

Sen så kollade vi på videoinspelningar från när vi var pluttisar.
Mycket nöje måste jag säga ! HAHA, rooligt! Sen var det ju årliga "rygg-mot-rygg" mätningen.
Jag & Andrée 20 cm längre. Kaj säger då " Jaa, han har ju blivit kolosalt stor " hihi.

nae, ses på landsbygden!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback