it's getting hot


Ja, det var faktiskt VARMA vindar som fläktade mot mig när jag begav mig till maxi för att inhandla film åt mammi.
Dock lite väl starka vindar. Så segt, direkt på morgonen med, usch !

Åhh, fått massa kommentarer av Fille, hon lever ! WIE ! Jag saknar henne så myyyyycket!
Kom hem ! Eller nej, unna dig ett tag till. ehm. Sola lite åt moi också !

Sen tror jag att en viss Plikli kommer hem ikväll med ;-)
Emma, jag vet inte ?! Imorn, inatt, nu ?!
omg

Jag börjar bli virrig.
Förkyld är jag också.
As hell!

Ingen rättvisa här inte.

Förresten, såg Peter Stormare på nyhetsmorron. Riktigt intressant snubbe det där.
Tycker jag. Kollade på alla Prison Break avsnitt igår, oh, det är så bra. Men nu får jag väl vänta ett bra tag innan dom släpper fortsättningen. OM dom gör det.. Nej, det måste dom.

Nu, apelsin!

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: ameli&emelie

JObbbigt att vara förkyld :/

Postat av: felicia

jag lever! :) lol

2008-03-29 @ 15:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback