if I wrote you a symphony

gaaha

det är iskallt ute. Snön som yr runt ser ut som småsmå fjädrar. Som finns i duntäcken.

Jaa, skriver för att jag är så sjukt rastlös nu. Och behöver skriva av mig, mina flickor är gone going.
Det tycker jag är så uschligt.

Håller på med att sätta in lite pics i ett sprillans nytt fotoalbum, mähä. Var inte igår vill jag lova.
Tänkte få fin ordning på mina nya kort, men nae vet ni. Dom är i fel storlek. DET är dagens i-landsproblem.
Fyfan. Får skaffa mig ett sånt fint svart som Fille har, där man KLISTRAR in korten själv. hm. Scrapbook verkar kul.
Nej usch, nu börjar jag Sakna Felicia igen. Deras plan var tydligen försenat.
Sånt gör mig nervös. Förseningar. Känns alltid som att det är något fel då :(

nej, bäst jag fortsätter pyssla med mina kort nu. Det blir ingen ordning. Tyvärr. Blandar kort från 05 med kort från 99. Ungefär.

Inte nog med det. Det är ingen step ikväll heller.
Ruttet!

oh baaaby. My love.
Au revoir !

Kommentarer
Postat av: Felicia

jag har kopt ett jatte fint fotoalbum till dig :) dar var kolon

2008-03-29 @ 11:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback