goodbye my lover


Någonting jag verkligen har svårt för är avsked. Att säga hejdå till någon man bryr sig om. Att inte få träffa den på ett tag. Eller aldrig mer. :-(

Dagen har mestadels bestått av avsked tycker jag. Sa hejdå till Stefan. Får ioförsig träffa han väldigt snart, men ändå. Igår var det Emma som jag kramade hejdå. Sedan till Felicia och Fredrika idag. Kändes extra svårt till Fille. Inte bara på grund av fläskläppen jag fick när vi tok-kramades.
  Utan också för att hon har alltid varit i närheten, det längsta vi har varit ifrån varandra är väl ungefär en vecka. Men nu är det i två veckor och inte nog med det så är hon på andra sidan jorden med. Blir en tuff tid det här.
Men, Hoppas ni får det bra i solen / fjällen.

Men, för att vara lite munter. Jag åker faktiskt med bort härifrån, till Torsby till och med. ^^,
Inte fy skam, haha. Lär ju ha med mig bra med kläder, kan tänka mig att det är en hel del snö där borta!

Nej, någon mer som tycker det inte är vidare skönt påskväder ? Höll på att förfrysa mina ben när vi kollade på MC-stackarna och var ute och gick sen. För att inte tala om hemfärden från Fredrika nyss!

GLAD PÅSK !

image145


Kommentarer
Postat av: felicia

åh fyfan jag saknar dig jætte mkt redan!

2008-03-23 @ 13:58:34
Postat av: f

SAknar dej j¨tte mkt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback