dancing in the dark


Har hunnit med rätt mycket idag måste jag säga, mer än jag brukar göra på lördagar.

Gick upp och duschade kvart över nio. Gjorde mig iordning lite, fick min tå skållad av min dumming till pojkvän när han skvätte te-vatten över min fot. Gjorde ooont ! Sen vid elva åkte jag till farmor, Fille och hon satt redan i bilen när jag anlände, bumpy ride vill jag lova och huuh, svårt att hålla sig för skratt åt lilla farmorvännen (a)

Men, hon bjöd oss på fika på Paus, sen köpte hon en väska som hon blev mkt nöjd över. Efter det handlade vi på Maxi, kom hem till henne, åt lunch och godis. & provade massa kjolar. Åhh underbart! Så hon ska sy upp till moi et Fille. Snäll snäll!

Nu tänkte jag ta tag i mitt pluggande på riktigt, skriva klart franskan, läsa kemi så jag får skiten gjord i alla fall.

nej, trevlig lördagskväll!

puss

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha maxirondellen var hemsk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback