wieho


Åh, efter en hektiskt gårdag avslutades den perfekt, först té & toast mys hemma hos Freddie.
Fick ett mkt fint armband av henne, home made liksom, ursött och en fin text i lådan. Slutade med att jag tjöt som ett barn för att jag blev så glad, jag älskar dig min vän! ♥

Efter det åkte jag till min prins, han överraskade mig med chokladdoppade jordgubbar och champagne ;-)
Riktigt mysigt som vanligt med honom, kollade även på finalen. Någon mer som tycker att Torres ser ut som en tjej / ser ut att ha väääldigt mycket rouge ? ! HAH!

Nu är jag hur tröött som helst och veckan har barat börjat, hallelujah ;S
Men, inte långt kvar och fick ett muy bien besked av pemmie idag med!

imorgon ska jag till stugan med grannie, hoppas fille hänger med, om jag säger så :)

puuuuss

Kommentarer
Postat av: Fredrika

jag älskar dej

Postat av: Felicia

jag hänger med you know :D

2008-07-01 @ 00:08:02
URL: http://felicciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback