vilken härlig dag

ja, alla dagar nu känns ganska så härliga.
Varmt och skönt !

Idag så kikade vi på musikal, estetettorna. Felicia var sötast när hon dansade så fint så fint!
Efter musikalen åkte jag & farmor upp till stugan, planterade blommor och så. Låg och läste i gräset med, skönt!
Nu kom jag nyss hem, tvättat farmors+lite av våran bil, innan pappa hjälpte till! ;-) Woho, använde högtryckstvätt för första gången i mitt liv, vilken makt jag fick helt plötsligt !

Ja, men annars så var det sista gången för moi et Johanna med kidsen igår, ska bli rätt skönt att inte behöva ha ansvaret längre, speciellt inte på sommarn och så. Blir väl inte mindre i skolan till hösten om man säger så heller. Usch. Men, efter träningen åkte jag & Stefan ut till skärgårn, tog mitt första dopp ute, borträknat från när jag blev i buttad i lördags i Louise's pool. Haha, svalkande vill jag lova. Sen blev det glass på Pärlan efter många om och men, med tanke på att jag trodde dom stängde 7 as usual, tog tripp till udden, closed. Attans, men fick mig en stor glass med mina favoritsmaker riktigt hungrig då, vill jag lova!

huh, nej nu ska jag ut i solen, fortsätta i min bok!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback