the end

hola!!

Vilken fantastisk helg!

Började i fredags, kyrkan och kollade när Felicia slutade nian, åhh.. Alla var jättesöta och dessa blandade känslor, tårarna. Kommer så väl ihåg ;-) Sedan for vi iväg till henne, fikade med lite släkt. Gick hem till mig efter många om och men.. Inväntade studenterna. Så for ner till Freddie, det började precis spöregna. Inget vidare, men försvann lika fort.
Gick ner till Brogårn, åhh. Inte lite avundsjuk när alla hängde ut genom fönstren och skrek, ih! Men. Sen kom min fina som jag väntat på ut, slängde mig runt hans hals och grattade, riktigt stilig karl må jag säga! :-) Efter allt på skolan for jag hem med Freddie, senare ut till Stefan, träffade hans släkt och såå, riktigt trevligt! Sen hängde jag med när han skulle fortsätta sin kväll! Min kväll var sjukt oplanerad, slutade jättebra, hade en riktigt bra kväll hela tiden, tackar Louise <3
Men, slutade väl. Träffade min student, köpte mat på statoil och slocknade hemma i min säng :-)

I lördags avr det ju bal som vi kikade på, innan dess åt vi mat hos farmor, mysigt !
Men oh. Alla var sjukt fina på balen. Jättekul att kolla ! Stefan och Josephine var riktigt riktigt fina! Fick till och med bra kort när jag armbågade mig fram! hähä.. Annars blev det en lugn kväll med fred & em. Hann sova fyra timmar ungefär innan det plingade till i telefonen från lillevännen i frack, hihi!  Ja, men igår jobbade jag på Pärlan och idag sålde jag lite bäääär. Rätt segt faktiskt, men men.

Nu ska jag hoppa in i duschen , är dränkt katt sedan regnskuren.
Ikväll ska jag till Jessica! Très bien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback