sol vind och vatten

Är det bästa som jag vet, men det är på dig jag tänker i hemlighet :)


Rena stormvädret ute.
Ganska seg dag. Varit på allmänt dåligt humör, kan ha varit för den hemska huvudvärken som inte har velat släppa.
Men, nu känns det bra. Ska snart ut och springa en sväng, innan maten. Var nog århundraden senast jag var ute och rörde på mig. usch!

Men, har hunnit med en del idag. Träffat Fredrika, ätit upp hennes vindruvor, druckit upp nästan all deras mjölk och en tiptop. Mums. Bara äter och äter. hm. hah.

Ikväll blir det en repris på gårdagen, ska kolla på fotboll hos min goding. Sverige spelar ju i alla fall idag.
Tar nog med mig snabba cash. Ifall att jag skulle tröttna på tvn, häh. Nej, men det blir mysigt som vanligt ute hos honom.
Tar mig friheten att ignorera skolan imorn med, så blir en efterlängtad sovmorgon med. Très bien vill jag lova.

Nu, ut i spåret. Hoppas jag slipper ormarna.
blee

Kommentarer
Postat av: felicia

katten, man tröttnar inte på fotboll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback