school's out for sommer


Ännu ett år har passerat förbi, tiden går så fort, men ändå så sakta!

Kom nyss från skärgården, var där och myste lite med klassen.
Över förväntan vill jag lova. Men gav upp och lät knotten besegra mig,
så ringde pappa och sen körde jag hem. Har knottbett i hela ansiktet, ingen vacker syn :-/

Men, imorn tar min underbara pojkvän studenten! Så ska fira honom, kommer vara snyggast av alla, as usual, i sin fina kostym ;-) Innan det ska jag & Freddiegirl till the church och spana in när Fille tar ton, halv nio, så äckligt tidig uppgång, frukost hos Lillja och sedan hämta blommorna. Kommer vara full rulle hela dagen. Hoppas på fint väder och några grader varmare kanske än idag!

Grattis alla studenter, så gott som klara i skolan.

resten får kämpa vidare.

Godnatt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback