satc


aloha !

Vilket äckligt "sommarväder" vill ju ha sol och bad! Men, har fått nöja mig med en trevlig promenix med Freddie.
Har legat inne hela dagen och läst i min bok, som jag trodde skulle vara en riktigt rolig en, skratta hela tiden och i-landsproblem, ni vet, sån härligt lättsam läsning, men icke. Den är så sjukt sorglig och jag ligger och grinar som en unge stup i kvarten. Blandat med skratt i och för sig. Den är faktiskt sjukt kul ibland.. 
Är det någon där - Marian Keyes. Litet tips sådär, 40 kr på coop. Riktigt fynd, tack mami!

Nu väntar jag på mat, är riktigt hungrig. Sen blir det bio med Felicia och Fredrika + Lise-Lotte ;-)
Ihh, ser fram emot filmen, funderar på att klicka hem boxen, får den nog lagom tills jag fyller år på söndag med..

Trevlig kväll!
None
 Tänker såklart ha med mig lite plock att smaska på , hääääh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback