min dag idag!

elluuuu!!

var ute på lant-fest igår. Var verkligen skeptisk innan, hade jobbat ´9,5 timmar så ville egentligen bara hem och sova, men så fort jag anlände till Freddie så ändrades humöret när jag träffade mina fina tjejer! Så fräschade till mig snabbt sen begav vi oss ut till ölme. Hade verkligen en jättetrevlig kväll och så ! Riktigt mysigt där ute. Fredrika blev ju även ännu mer sugen på sitt garden party. ;-)

Ja, när jag & Stefan tillslut kom hem inatt, blev avsläppta vid gokart banan! HAH, resten är upp till er ;-)
nerååå. Men hann inte sova länge innan vi skulle upp, körrgårn hägrade, lillebror konfirmerade sig så nu har det varit fullrulle hela dagen. Nu sitter jag här och a n d a s. Riktigt skönt. Kort och intensivt firande med all släkt, hähä!

Ikväll väntar té mys hos Fredrika i alla fall. Sedan hem till Stefan som är otroligt hemlighetsfull. En ovana ;-)

Sedan en ny vecka, inga sovmornar för mig. :-/ uuuuusch !

mm, just det, jag fyller faktiskt 17 år idag.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Felicia

grattis :D

Postat av: Anonym

grattis chatrine :D

puss!

2008-06-29 @ 21:46:47
URL: http://oliviaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback