midsommarnattsdröm



Just nu är jag testkanin, Freddie försöker göra en fiskbensfläta.. he he. Verkar inte lyckas.. " neehhh, hur svårt kan det vaaa..."

Jajaaa, igår jobbade jag till fyra. Gick galant med min kära kollega skrattade vi mest igenom dagen och såg 2,5 "par". Där sätter vi punkt. Efter det så skyndade jag mig hem,duschade och sedan kom Stefan förbi ochvi åkte till maxi och inhandlade lite godsaker. Sedan var grillmästaren igång, ja. Jag lät honom vara grillmästare för en kväll. Men, riktigt god mat och en perfekt myskväll med min underbara pojkvän!

Ja, hann med en fin liten promenad i stormen till min kära kusin, kommer antagligen få öroninflammation,men i alla fall.Åt smaskig thai mat där och nu myser jag hos Fred. Perfekt ! Imorgon ska jag nog gå på bio med, mysigt ! Sex and the city, ska vi självklart se !






Fredrika och jag, förra midsommaren :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback