love


Min lillebror befinner sig i Rom just nu.
Jag är väldigt avundsjuk på honom. Jag måste även erkänna att det är väldigt tyst och tomt här i huset och att jag saknar lilleputten en aning :-) Han kommer dock hem snart, då ska jag slåss igen , hehe!

Imorse var jag helt sjukt trött. Gick hemifrån Stefan klockan åtta. Nyttig promenad där!
Sen har jag virrat omkring allmänt, överträffade mig själv när jag lagade lunch till mig själv. usch. Det är så tråkigt att äta själv :( men gott var det ! Sedan jobbade jag en sväng och träffade mon petit ami ett taaaaag, planerade inför midsommar, filar lite på menyn så att säga ;-) + att han har ju snygga ben så det kommer lösa sig ! HA!

nää, nu ska jag leta efter nån fin film. Jobbar dum tid imorn, 17,30-21,30. Ja, men får hoppas på att det är stekhett imorn så jag kan sitta ute och jäsa innan ;-)

Au revoir !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback