hard work work

tjoo!

Usch, hela denna veckan kommer bestå av jobb jobb jobb. Huh! + Igår och idag har jag jobbat hårt.
Fast. Ska inte klaga, jag är glad att jag har lyckats få jobb, två till och med. Jag har väl inte heller världens slitjobb, jobbar ju inte precis häcken av mig, nu har det varit en riktigt seeeg period på båda ställena, mest psykiskt jobbigt, Men. Kul när pengarna kommer!

Åhh, just det ! Kollade på SATC i söndags, ooooh. Den var mycket bättre än förväntat och jag hade förväntat mig en heeel del, wiee !

Imorn är jag ledig nästan hela dagen, ska hinna med lite olika ärenden, bland annat träffa mormor, var riktigt längesen eftersom hon har varit i torsby ;-)

nää, nu ska jag äta lite jordgubbar !

Puss

Kommentarer
Postat av: M

Haft en bra dag? (:

Postat av: Natalie B

Vad har du för jobb då?

2008-06-24 @ 22:56:20
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback