äckelmyra

F; Du är för fin för det trash du gillar, sluta upp och kasta pärlor åt svin

Var nog det mest sjuka och lägsta jag har hört om, är killen 5 år eller?
Fy fan. Jävla idiot!

Du förtjänar det bästa, min älskade vän. :)

Ja, nu är jag med igen.

Har haft riktigt fin helg. Mys i skärgården på cykelnsdag, pic nic med tjejerna + nåra till ;)
Sen i fredags hängde vi med Robin ut på sjön, riktigt härligt, låg och stekte till två. Sen skulle alla hem utom jag & Emma, som lunchade på Pärlan och fortsatte steka lite. Resulterade i brända axlar och mycket smärta!
Så igår blev det bara mag-solning, satt mestadels ute och läste i min boook. Spännande, sen övningskörde jag med.
På kvällen kom Fille et Freddie hit, satt mest och tjatade och moffade ^^,

Tja, och idag har jag jobbat, gick upp halv 8 så det var lite små segt sådär, men nu är jag leeedig och planerar på att ta en day-off imorn. Försöker få med mig mina favoriter till Kd nämligen, behöver införskaffa lite små saker.. ;-)

pooooossshey

Kommentarer
Postat av: Fredrika

du är bäst <3

2008-06-08 @ 21:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback