walking on sunshine


Jobb 9,30-13.
Stugan 13,30-16
Rensa döda blommor/stabla ved/plocka vinbär/sega/ 16-17,30
Mysa med Stefan 17,30-20
Promenad med Johanna 20-21
Sedan Morden i Midsomer.

Nu inväntas SATC, Åh, det är goooodie! Min dag ungefär, rätt skön om jag får säga det, förutom allt slit och hettan på jobbet, Huh! Som tropikerna på Universeum, typ. Usch. Ångrar att jag inte hann göra lite vinbärs saft bara. Vore fint.
Vet dock inte hur man gör, men kan inte vara så svårt. Får använda kära internet och leta efter recept maybe.

Imorn blir det troligtvis Jutviken med käre lille Stefan. Om vädret tillåter, vill säga. Annars blir det nog banken och kanske en stadstur ;) who knows. Jobb på kvällen dock.


Jag hoppas du kommer hem snart, så vi får spraya såpvatten på larver.


et aussi,
bon soir / Chatrine


 Är det bara jag som tycker att Big liknar ett rådjur  ? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

katten jag gillar din blogg :D

puss oliven

Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA, ursäkta men jag tror att jag dog

2008-07-31 @ 12:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback