tisdag!


Vilken härlig dag, lalalaa!

Började med att jag låg kvar i sängen och grisade när Stefan fick kila upp vid 8, oh!
Sen sov jag till nio, Freddie väckte mig. Traskade till henne och vi gick till Kafferian på marieberg med våra hungriga magar. Åt riktigt mysig och god frukost där. Jag är kär i brieost, ÅH!

I alla fall, efter en snabb stadsrunda for jag med till farmors stuga. HELT UNDERBART att vara ledig, i detta väder, ÅH.
Rörde mig knappt ur fläcken, skönt att bara lääääsa. Hann med ett dopp i och för sig. Ingen vidare njutning, men svalkande vill jag lova.

nejni. . . Ska väl bege mig till the lovely soffa, åh. Bara krypa ner, hoppas det är sex and the city ikväll med som det var igår.

Sov gott kids!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback