sweet home alabama

Goddagens!

Avverkade en härlig morgonpromenad halv elva imorse, skönt att komma ut. Var tajmad så 20 meter innan jag var hemma kom regnet. Gott.

Igår myste jag hemma med mamma och pappa, riktigt skönt att ligga i soffan och dricka té under en gosig filt.
Kollade i alla fall på Utlämnad tror jag den heter, Jake Gyllenhaal var med, finns nog inte någon snyggare. UHH!
Ok, kanske en person ;-)

Just det, hyrde Flickan i källaren med, började kolla på den, men pappa gillade den inte, sen efter den andra filmen var det sent tyckte jag + att den är verklighetsbaserad, handlar om Natascha kampbusch, stavning? som var instängd av äckliga psykopaten i Österrike. Hemskt. Borde kollat på den, men kände att jag inte skulle få så mkt sömn då.. usch, jag blir verkligen rädd när jag ser en läskig film och ska sova ensam. Nu har jag ju haft sällskap av Fredrika i 10 dagar typ. Haha, inte för att hon är så mycket att hänga i granen när det väl gäller " men  vafaaaaaan, det piper inte"

nej, nu ska jag till farmor, träffa lille Fille och sedan köpa grönsaker på maxi.
What a day ;) hah

poooss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback