sop opera

Trevlig kväll igår,kikade rix fm. Helt sjukt, förstår inte folk som bara gnäller när dom är där " jag ser inte, flytta dig" "hallå, det är för trångt du kommer inte förbi" SUR-kärringar,Stanna hemma om det nu är så himla jobbigt och så. Jag menar, vitsen är väl ändå att det SKA vara mycket folk ? Ojoj, en sak till. Hur tänker man när man tar med småå småå söta bebisar, som sitter i en liten vagn i folkmassan framför scenen som dom sedan matar mitt i allt ? Låt stackars barnen vara hemma, jag skulle ju vara livrädd för att ungen skulle bli mos typ. Herregud.

Ja, men sedan var det mys ute på cafeet med Ellen och Fredrika.
Träffade en operasångare på vägen hem, trodde han skulle knivmörda oss, men icke. Han pratade på om operan dom skulle spela i sommar, sop-operan, hihi. Allting var om miljön, rätt kul ;)

Nu ska vi snart fara hemmåt, ska bli skönt även om det har varit kul här !
Ska ge min mamma en stooor kram, har inte sett henne på tio dagar tror jag.

PUSS

Kommentarer
Postat av: felicia

du ska ge mig en stor kram också

2008-07-18 @ 12:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback