sommerlove!


Känns just nu som att mina ögon vore doppade i typ, aceton, svider rätt bra vill jag lova. Usch.
Jobbat har jag med, usch, avundsjuk på precis ALLA som var ute, skulle iväg med stöten eller som bara gled omkring på sjön.  uhu!

Får trösta mig med att Louise snart kommer förbi, mkt trevligt. Var ett tag sen jag träffade denna tjiiijen.

Sen unnade jag mig ledigt imorn, och Gabriella är en ängel som tog mitt pass. Ska troligtvis ut och steka hela dagen.
Tänk vad härligt, har jag tur ska nog jag och mon petit ami Mosse åka ut till typ, Kalvön kanske ? ;-)

bon soir mes amies !

Höll nästan på att glömma.
På onsdag far jag, Fredrika och Felicia iväg till Halmstad!
Kommer bli underbart och hoppas vädret är kanon.
Blir borta på obestämd tid, tänk. Bara ta dagen som den kommer!

Kommentarer
Postat av: Felicia

meh vi skulle ju steka i morn:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback