skansen

bonjour mes amies.

Sitter och myser framför allsång på skansen, hela familjen Lillja är samlad.
Ska snart hugga in på mina små typ, "djungelvrål" inte riktigt sådana. Harpluttar, som Fredrika kallar dom ;-)
Hon är kul, men ikväll var hon ingen sann vän. haha, jag drömde stans mardröm och var seriöst förlamad i benen av skräck, inte nog med det så PEP det var femte minut. USCH! "neeej vafan det piper inte " typ menade " dra åt helvete och låt mig sova." :P


jaaa, men va har vi gjort idag ? Golfbanan, staden, sovit och ätit. Ungefär det. Men fyndade ny bikini och såå.

Nu saknar jag nästan ihjäl mig efter lille Stefan + min kära kusin där hemma. Var inte igår.
Förresten, idag har jag & godis varit tillsammans i ett år. Officiellt, som någon vän som sitter brevid mig kallade det, one year ago, hihi. Tänk att jag har stått ut så länge med honom, eller tvärtom ska man väl säga egentligen. Je t'aime! ♥

nej,nu ska jag vila ögonen på tvn och wei wei ?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback