nothing compares to you


Imorgon bär det av. Ska verkligen bli skönt att komma här ifrån. Inte nog med det, jag åker med min bästaste bäste vän.
Fredrika. Kommer verkligen bli toppen. Speciellt nu när solen verkar kika fram !

Nu ska jag bege mig ut för en löprunda, sedan kommer min prins på ärten.
Han är min sambo för tillfället. Inget vidare att sova själv. Vi ska nog till maxi.
Ska lagra upp massa tidnigar och godis inför bilfärden imorgon. Wie!

En dum sak är att han är borta waaaaay to long. Usch. Kommer inte ses på hur länge som helst.
Thank god for halebop and free sms! Ja. Men ska väl bege mig nu. Och sedan passa på att pussa Stefan hur mycket som helst ikväll!

Ha en trevlig vecka!

Och.

Fille.

jag älskar dig, men nu är du svikare numero uno.

:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback