mr lonely


Sitter här,alldeles ensam. Ja, Wickie är väl med, i och försig.
Kom nyss in från stan, hittade lite smått och gott idag med.
Fredrika är på golfbanan, kände inte riktigt för att följa med och gå där i ca 5 timmar.

Funderar dock på att ta en promenad till östra stranden. Känner verkligen inte för att springa, nej det är jag för lat för.
Lagomt långt dit med. Om jag hittar vill säga. Kanske ska ta hunden med mig ?
Kanske inte. Vore ju dumt om hon med kom bort ;-)

Verkar inte bli Håkan på fredag heller,attans. Åker nog troligtvis hem på morgonen, FAN!
Nej,men ska väl kika på rix-fm imorn. Om det nu är någon tröst.

Kom på en sak med, Jag tål verkligen INTE dessa :
E-type.
Linda Bengtzing
The Poodles
NORDMAN.

AAAAAAAAAAAH, får så dåliga vibbar usch usch usch !

see ya,
wouldn't wanna be yaaaa...

nejtå,PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback