mama's day

hoola!

Vaknade av att pappa tassade in lite försiktigt i mitt rum, undrade vad han ville.
Vi skulle ju ner och sjunga för mamma, såklart! Efter kråksången gosade jag ner mig i deras säng medans hon öppnade paket. Mysigt. Sedan åt vi frukost - Ja, det var faktiskt längesedan hela familjen åt frukost tillsammans, nästan som att vara på hotell ju.
haha, våra sovvanor är olika :)

Nu drog jag nyss på mig en klänning, jag ska klippa av ärmarna på den tror jag. Bara åker ner. Är smått irriterande.
 Om en halvtimme kommer det lite släkt så nu ska jag frääscha till mig en aning. Sedan blir det tåååårta, som jag har garnerat så fint med non-stop. Gubbarna var ju slut så körde på gamla klassikern från när vi var baby's, jag & broder!

Förresten, det är ju sol.
- Men Chatrine, det är ju min dag, klart det är sol!

Grattis Mamma !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback