lovely

Jag saknar min Stefan.

Det är riktigt underbart att vara här i Halmstad med min väninna.
Idag tog vi detlugnt,åtgod frukost i sängen,kollade lite på Step up 2.
Vandrade runt lite på stan,träffade Ellen och Emma. Riktigt trevliga.
Åt glass och fyndade på stan.Oh, riktigt bra !

Nu har jag och Fredrika nyss legat ute på en filt, läst och druckit kaffe. Sen sprang jag,
nu ska jag duscha. Ikväll blir det chill och mys som vanligt.

Som ni märker gör vi ingenting, men ändå så gör vi det. Jag gillar det.
Bara har det bra helt enkelt och jag trivs såå bra här. Stannar nog ett tag till ;-)
Skönt att inte ha något datum eller tid att passa, bara ta dagen som den kommer.

Nej, hoppas ni har det lika bra som moi !

Bjussar på lite bilder från Freddies stuga last summer ;-)

  ll           



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej katten :D

jag smygtittar på din blogg hihi!

puss olivia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback