lay all your love on me


Mamma Mia igår var fantastisk!
Jag satt och log hela filmen igenom tror jag,
inte ett endaste dåligt ställe, lyckopiller var det, vill jag lova!

Chinan var också mysig, gissar dock på att jag blivit mat-förgiftad / fått magsjukan.
Men, tack för en jättefin kväll älskling
Mår inget vidare, men i alla fall bra mycket bättre nu än vad det var halv 6 imorse.
Usch säger jag bara. Så har legat i soffan helt utslagen mellan elva och halv fyra.
Vilken trevlig dag, sov och var vaken om vartannat.
Fint, på min lediga vecka med. En av dom lediga..
Börjar jobba igen på söndag och jobbar en vecka till innan det är finito.

Skönt!

Nu ska jag sätta mig i en baden-baden på altanen och läsa en bok.

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gimmie gimmie gimmie a man after midnight

2008-07-21 @ 21:42:10
Postat av: Fredrika

du och dina böcker :P

2008-07-21 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback