i need a hero


alohaaaaa!

Klarade jobbet fint, städade som en tok.
Skärde lite skinkis, gurka och skalade lite ägg på det med. Servade även lite glass.
Huh, inga fina skavsår efter det , inte nej!

Mötte my precious. Tok cyklade till Pärlan igen, eller. Han cyklade, jag satt bakom,  hann med båten, lyckligt slut där !
Stekt och jäst ute vid sandvikarna. Härligt. Det är så det ska vara nu, jag gillar't.

Är lagom hungriii nu känner jag, väntar på mamma och pappa.
Dom är hos farmor, hon är hemma igen :-D
Det gillar jag, ska hälsa på imorgon tänkte jag.
Hoppas på grillat ikväll, verkar som så med tanke på vad jag fann i kylen, MUMS!

Nu är dom hemma, märkte tydligen inte att jag var det så fick springa till luren på laddning, svara.
- Ahaaa, du är hemma !

Ikväll: Mys med mina fina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback