here in your arms


Sitter hemma hos Freddie nu i lägenheten. Riktigt mysigt me tända ljus, druvor och choklad.
Har städat och härjat runt här inne. Även ätit riktigt god mat hos hennes släktingar.
Lise-Lotte  när vi äter jordgubbar och glass,diskuterar gubbar lite, med choklad överdrag typ:
- Neej, jag tycker faktiskt att dom är godast att äta, precis som dom är..
 Fredrika svarar då : Mjaa.. en touch av choklad skadar väl aldrig...

Åh, så kul! Haha, nej men det är riktigt bra här nere och Fille, tycker verkligen du ska komma ner hit
Håkan kommer hit med,så jag stannar kanske lite längre än planerat, om flickebarnet står ut med mig.

Nu ska vi sova, imorgon väntar Tylösand om vädret tillåter. Lovely!

Puss och godnatt, extra Puss till dig. Min underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback