give me a man after midnight


Hade jättemysigt igår, var med kära kusin och gjorde kladdkaka. Aningens rinnig konsistens, or what do you think ?
Sedan plockade vi bort äckliga larver från farmors pelagoner på hennes balkong, samt drack festis. Mys!
Shoppade på maxi, lagade tacos hemma och åt med lite släkt. Eller. Familjen + farmor et fille!
Åkte till Stefan sen, hade det jättemysigt och kollade på film. Den var dock inget vidare. nää usch!

Nu regnar det och jag är deppig över detta hemska sommarväder.
Fick mig ett gott skratt när någon blev grinig över regnet och beslutade sig för att cykla barfota, med mig på pakethållaren ;-) HAH!

Men senare blir det bra, ska till farmor på middag, men jag skippar nog ätandet, ska ju till chinan med lille Mowgli och sedan ska vi kika på Mamma Mia, what a lovely evening!

Nu ska mamma och jag kika på någon grej!

ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback