girls just wanna have fun


Igår var det riktigt ROLIGT! Åh, alltså.Kristinehamn, det är så olikt så det finns inte.
Bara lev livet,gör vad du vill och du behöver inte grubbla på om du har skämt ut dig.
Ingen bryr sig. Hoppas jag i alla fall, hehe. Nej,men ärligt, kände typ, inte en enda kotte.
Det var befriande!

Ramlade in här, sussade gott.Lite för gott när jag inte ens märkte det.
Vilken underbar kompis jag är, eller hur Fredrika ? ;-) När det jag väl..ehm,behövdes ?

Ja, jävla pissväder är det i alla fall.Åt frukost ute. Sen kom alla molnfanskap. In igen,diska.
Nu sitter jag här. Jag gillar detta. Som att ha ett eget litet hushålle ! Kanske inte lika kul i längden, men jag är en fena på att diska glas och skålar vill jag lova! Wie.

Senare ska vi till brottet och simma tror jag.Kan vara skönt efter dessa lata dagar.

Nu är det bara en vecka kvar tills jag får puuuuuussa på min lille söteeee älskling! <3

Au revoir !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback