då lever, då finns jag här för dig


- Här kommer en sol som säger, aldrig mera regn.

Ja, man kan ju hoppas! Har varit en riktigt go dag. Stekt ute, utklassade kära pojkvännen på kubb, låg ute på sjön i lilla ekan i farmors stuga. Badade till och med. Skönt. Vi var på ön. Mysiga lilla ön. Jag har även ätit glass med min vän Fredrika, gott. En stor blev det. Fanns för många goda smaker, så varför välja om man kan ta alla goda ?

Nu inväntar jag i princip SATC. Kanske ska fixa iordning en nice cup of tea. Vore rätt gott när jag tänker efter.

Jag är helt k-ä-r. Alla Mamma Mia! Låtarna. Helt underbara. Ännu bättre att dom nu tillhör min iPod.
Som jag förövrigt måste tejpa mer kom jag på - satans hörlurar, finns det några sämre, bara åker ut. Men ändå är jag dum nog och aldrig orkar köpa några nya. Någon annan sort. Ska jag nog ta tag i. En investering ser jag det som, en liten. Men ändå. Kommer spara på mycket dåligt humör då.

Dagens roligaste sms ( heh, jag är hemsk. Men du har lika mycket skadeglädje, det vet jag ) :

 Du vet getingen som jag högg ihjäl med min sko,
han överlevde och kröp i mitt hår och
sen stack han mig i fingret.. :`(
det är dubbelt så stort som det andra långfingret nu..

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: fille

hahahhahaa, det var precis när vi släppte av er! :@ det gjorde jätte ont

2008-07-24 @ 12:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback