thank god it's friday

Så skönt med helg !

Har fått någorlunda koll på min bärbara musik källa.
Det känns bra, och nu är det bara att fylla på med nytt & frääääscht !

Efter skolan började lite smått med att byta sängkläder.
Sedan kom min snälla pojkvän förbi, han tyckte att vi skulle göra helgfint
+ att han var grymt sugen på dammsugaren ;-)
Så när jag duschade städade den godingen mitt rum, kan ju knappast bli bättre ?!
Sen när jag bakade scones så bytte han sängkläderna, Jag älskar dig !

Felicia !
Nu är jag klar med boken !

Yes, snart blir det otroligt onyttig start på helgen med pizza.
Sedan ska jag iväg till strand på " extreme home makeover " som någon kallade det.
Får väl se hur det blir!

 " Det är så roligt alla skrattar utom du,
du har inte en aning.. !
HA HA HA HA HA HA HA "

söt är du sniffy :)


Kommentarer
Postat av: felicia

uuuuh snabbläsaren :D

Postat av: Johanna

Stefan? Städa?:O Förvåningen är total^^

2008-01-11 @ 22:49:04
URL: http://j0ana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback