sanningen om diamanter

Har fått låna sanningen om diamanter av Fillen, Nicole Richie's "självbiografi" eller vad man ska kalla den.

" Simone var annorlunda, hon hade på sig make-up alla vakna timmar på dygnet och hade en gång hävdat att smink var det enda som skiljer människan från djuren "

Ja, annars så har jag varit med min kära lilla vän idag, försökte gå upp i mänsklig tid inför morgondagen men lyckades som vanligt inte. Tog det lugnt, sen åkte jag till the dentist, röntgade mina tänder, finns det något obehagligare än att ha den där grejjen i munnen?! Huuhh.

Sedan träffade jag Stefan igen, gick ner till thaien och åt, gott!
Hemfärd sedan och nu sitter jag här med ett glas vatten,
måste bli bättre på att dricka så jag inte får huvudvärk ;-)

nej, åter till boken !

ciaaaaaaao!

image121


Kommentarer
Postat av: emma!

har du läst ut harry potter nu eller? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback