russin och spiderman

imorse var det seeegt, men mysigt. Sötnosen började tidigt.
Jag hade sovmorgon, men lyckades försova mig lite i alla fall.
Mitt i stressen skulle jag hänga upp tvätt med !

Ja, träffade Louise i skolan, skrev lite på labrapporten.
Sen kom vi på att vi hade 5 minuter på oss att käka.
Var riktigt gott till och med, santa maria snubbar som wokade ;-)
Ja, dagens snabbmatsupplevelse vill jag lova, men vi hann nästan i tid till underbaaaaaara
kemilektionen ^^,

mjo, missade gossip girl istället, pluggade kemi & kollade på Alla älskar alice med mamma stefan & mattias ist.
Haha, äckliga lilla ungen är hon ! ;)

Nu ska ja skriva klart filmrecensionen på spiderman & äta russin.
Sedan blir det step-up :)

heydo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback