nyckeln till frihet

 
Det blev ikea igår, en snabbvisit.
Pappa var otålig som vanligt, men det blev en gunga pour moi et några småsaker,
riktigt mysiga örngott, mmmm, hemskt att jag är besatt av bäddset med, usch !

ja, men sen fick jag hjälp av min karl med att montera ihop den och bära ut gamla soffan
och massa mer. Får fortsätta lite idag med garderoben osv. Det börjar faktiskt arta sig!

Sen slängde vi ihop "mat" haha, usch blev inget vidare,
sen åkte jag hem till emma, självklart halkade jag på en isfläck med cykeln och slog ungefär
SÖNDER mina stackars smalben. ajaaaaaaj.
Men, hemma hos emmsaaan var det mysigt, emma & jossan var även där. Så vi smaskade
chirre & dirre med grönsaker, häh nyttigt ;-)

Sedan åkte jag till stefan, kollade på medans han yrade runt som en get i en hage medans han städade,
mhm, sen råkade jag somna när han hade fixat iordning film och allt, riktigt ståhej enligt honom :D
Ja, men kunde inte hjälpa att hans axel är skön att vila sig på. (a)

Nu är farmor här så jag ska kila ner och äta !

 / chatrine!




Kommentarer
Postat av: fille

hahahah, jag vill se hur det artar sig ;)

2008-01-27 @ 16:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback