it's a cold and broken hallelujah

ännu en helg är förbi,
går riktigt fort och det är synd. Skönt att bara göra ingenting som jag brukar göra på helgerna känns det som!
Men, har väl varit med stefan mestadels i helgen, även träffat Felicia och det var mys.
Känns som att vi aldrig ses nu för tiden, måste vi ta tag i tycker jag!

 eehm, just det, var på " årsmöte " förut & tränarmöte direkt efter det, var alltså i IFK stugan mellan tre och sex ungefär. Åhhh, det var jobbigt och såklart lyckades jag inte öppna munnen och få det jag egentligen skulle ha sagt, men det får vi väl lösa nu, eftersom att jag & jo-änna får planera lite själva, eller ah, allting, men det har väl varit så jämt typ.! intressant !

nu ska jag ta en dusch & se om det är något värt på tvn :-)


jag saknar dig, kom hem freddie! ♥




Kommentarer
Postat av: f

saknar dej med älsko :)

2008-01-21 @ 21:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback