I am lost in your flame


Myshelg.

Gillar fredagar, är alltid lika trött så brukar stupa i sängen.
Men, det gör inget alls !

Emma var här och fikade förut,
hon hade köpt med ungefär halva eje's.
Så vi drack té, moffade fikabröd och pratade ikapp massa !
Det var mysigt :-)

Nu håller jag på och städar iordning lite bland alla kläder i mitt rum,
nu går det i alla fall att se min soffa, tur det ;)

Resten av kvällen kommer fortsätta i samma anda, ska städa städa städa och rensa,
oh herrejävlar här ska RENSAS ! Ska plocka reda i mittenrummet, ta ner skåpet, plocka rätt massa grejjer så jag kan få min walk in closet. Vore det ultimata, men måste höra med Mattias om vad han ska spara/slänga först.

yes, blir förhoppningsvis Ikea imorgon med, wieee, måste ha lite småsaker & en "gungstol"
oh den är skööön !

nej, nu skruvar jag upp volymen och härjar loss här hemma !

Trevlig helg babes ;)

Kommentarer
Postat av: f

jag vill fika med er, så som det brukar vara.

2008-01-26 @ 01:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback