etudier en France

kanske vore något ?!

eller kanske inte, vore dock kul att lära sig prata flytande franska.
Men då är ju grejjen att man ska klara av att förstå allt & verkligen lära sig.

Jag gillar inte att välja. Inför fyran var det ändå ganska lätt att välja vilka små vänner man ville hamna i samma klass som och vilka som man helst ville slippa. Samma sak till sjuan. Klassen var pest då vill jag lova. Men allt eftersom blev den bättre tycker jag.

Sen kom det där hemska valet. Program på gymnasiet. huuuh, susningen i klassrummet. (eller så var det bara jag som uppfattade det så). Men, gjorde det hemska valet och hamnade på natur.

Ännu mera val, nu är det ju inriktning man ska fixa till & individuella val.
Gör vad som helst för att slipa kemi B, men väljer dock inte matte/data.

Jag är i desperat behov av vägledning.

image124

Kommentarer
Postat av: jossan

Gå till syon, Haha!!

Postat av: jossan

Gå till syon, Haha!!

2008-01-14 @ 18:21:06
URL: http://joceelyn.blogg.se
Postat av: Fredrika

ta det där, natur natur ;) så blir du en riktig skogsmulle ;)

2008-01-15 @ 09:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback